14 Februari, Onsdag

Då har jag ännu en gång fallit tillbaka till det svarta håret och det känns så bra. Jag har alltid velat prova blont och nu har jag gjort det & måste erkänna att jag trivs mycket bättre i mörkt. Var gode nervös då jag stod med hårfärgsburken och skulle trycka ut färg mot min blonda skalle men det slutade ju lyckligt.
 
Idag har jag varit med min saknade Anna. Redan vid elva var vi på maxi och inhandlade bla. hårfärg, ny hårspray och consealer. Vi gjorde mitt hår sedan tog vi en fika på espresso house. Nu sitter jag hemma efter att ha jobbat kväll. Imorgon väntas ännu ett kvällspass vilket känns skönt. Jag verkligen HATAR att stiga upp på morgonen, Så att börja 15.40 gör mig oftast ingenting. Nä, dags att hoppa i onepicen och bädda ner sig i soffan. Trevlig onsdagskväll på er. Snart är det helg!
 
 
 
 
| |
Upp