13 Januari, Tisdag

Dagen har varit rätt tråkig måste jag säga. Jobbade 8-16, käkade middag sedan var jag hemma hela kvällen. Blev strandsatt då vi endast har en bil för tillfället och Mattias skulle till gymmet etc.
 
Jag hade gärna farit dit jag med! Jag hade verkligen kommit in i gymmandet och tyckte det var kul men så började mitt trasiga knä bråka med mig. Det blev svullet och började värka som det aldrig tidigare gjort efter operationen. Pratade med min sjukgymnast som sa att jag endast får cykla 15min sedan långsamt trappa uppåt. Det jag tycker är roligaste på gymmet är att springa på bandet och köra roddmaskin och det skulle jag absolut inte göra. Det värsta jag vet är cykeln och ja.... det är det jag kan. Så mitt gymsug försvann men jag SKA ta mig dit igen och ta mig igenom denna cykling.
 
| |
Upp