12 Januari, Måndag

Det har varit en lugn och mysig måndag! Har varit ledig hela dagen så jag passade på att sova ut och det var så skönt. Känns som att det behövdes! Då jag steg upp körde jag igång en tvättmaskin, tände igång en brasa, gjorde frukost och satt mig vid datorn.
 
Klockan fyra körde jag & Mattias passaten till Fjodde. Den har fortfarande ingen värme och det är rätt kallt att köra runt i -20 grader ute (och inne i bilen). Jag längtar så mycket till att hämta hem den igen och köra utan att frysa. Vilken lyx! Gud vad jag ska brassa värme!! Efter att jag och Mattias käkat middag framför film åkte vi till stan och hämtade ut några paket sedan till Mattias föräldrars stuga och bada jacuzzi. Jag var så sugen på att hoppa i snön då det endast är puder men min förkylning stoppade mig. Orkar INTE göra det värre igen då det är på bättringsvägen! Innan vi la oss för att sova spelade vi lite NHL på ps3an.
| |
Upp