v.6

Här ekar det tomt! Sedan jag sist skrev har det hunnit bli Februari och solen har börjat visa sig allt mer! Den här veckan har varit så bra! Trots att jag jobbat tis-sön så har jag hunnit med en massa kul:) Förra helgen kom det något så fruktansvärt mycket snö, Vilket gillas VÄLDIGT mycket! Tror aldrig någonsin jag varit med om att så mycket snö kom på så kort tid.
 
Min skoter är äntligen hemma (Kunde inte ske mer tajmat) så måndagskvällen spenderade jag, Mattias, Markus och Alle ute med skotrarna i all pudersnö. Det var, utan att överdriva, det ROLIGASTE på väldigt länge! Jag var och är fortfarande helt lyrisk! LÄTT en av dom roligaste körningar jag varit med om.
 
Fredagen jobbade jag förmiddag och hade kvällen ledig. Jag, Mattias, Hampus och Fanny packade med oss ved, korv, marsmellows etc. och tog skotrarna till Rävabacken för lite grillning. Det var super mysigt förrutom plusgraderna som gjorde att det var rätt blött ute. 
 
Efter ett hektiskt förmiddagspass i lördagas for jag och Mattias till Alle och Moa. Där gjorde vi inbakad fläskfile som vi tillsammans åt. Därefter blev det mest soffhäng men det var så skönt trött som jag var!
 
| |
Upp